Translate

niedziela, 8 września 2013

08.


Witajcie Kochani, dzisiaj chciałam podzielić się z Wami swoją 'twórczością'. Słowo twórczość zazwyczaj ujmuję w cudzysłów, ponieważ (przynajmniej dla mnie) jest to kwestia subiektywna. Niemniej jednak chciałam Wam dzisiaj pokazać jeden z realizowanych przeze mnie projektów. Chciałabym częściej pojawiać się tutaj z takimi wpisami no i czytać więcej takich blogów, ponieważ niewiele niestety udało mi się odkryć do tej pory takich, które szczególnie przykułyby moją uwagę.

Kalendarz oczywiście można kupić na rok jaki sobie tylko zażyczycie w całości, bądź po prostu poszczególny miesiąc (czyli jedną kartkę do przypięcia np. nad biurkiem).
Dziś pokazuję Wam poszczególne z miesięcy oraz okładkę. W przypadku zainteresowania zapraszam do kontaktu mailowego. No i podsyłajcie w komentarzach również ciekawe, znane Wam blogi. A może sami chcielibyście podzielić się swoimi pomysłami i pokazać je, hm?

Słonecznej niedzieli! :)






14 komentarzy:

  1. Genialny projekt. Jaka cena kalendarza? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne obrazki! :)) świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do odzywek to raczej nie obciaża jesli sie tego boisz.proponuje poeksperymentowac z jedwabna odzywka od stapiz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna jest Twoja twórczość :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne. ;) W jakim programie takie cuda najlepiej wychodzą?
    Jedyny blog z grafikami jaki kojarzę to http://agde.blox.pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to mieszanka programów, ale w 80% rysunek ręczny. :)

      Usuń
  7. no przyznam, że oryginalny, ale nie w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysyłka na ezebrze kosztuje ok. 13 zł kurierem, nie pamiętam już dokładnej kwoty :) Jest jeszcze możliwość wysyłki pocztą, na stronie jest wszystko napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wspaniały kalendarz!!!
    z przyjemnością obserwuje
    Super ♡ ♡ ♡ ♡
    z całusami, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  10. jesli chodzi o krem kokosowy z WELLREAL,to ja nie zauwazylam aby jakos namiętnie dbal o paznokcie,zmiekcza i pielegnuje skórę wokół,ale nie powoduje jakiegos szybszego wzrostu czy coś przeciez od tego są odżywki.

    OdpowiedzUsuń