Translate

środa, 4 września 2013

07.

Cześć Kochani, sporo czasu tu nie zaglądałam. Nie mogę zgonić tego na brak czasu, ponieważ pomimo pracy, chwilę na wpadnięcie tutaj mogłabym znaleźć, ale chyba trochę czasu potrzebowałam na uporządkowanie paru spraw i myśli.
Minionej niedzieli udało mi się znaleźć pokój na czas najbliższego pobytu w Poznaniu. Trochę mi to ciążyło jak jeszcze nic nie miałam, ponieważ rok akademicki się zbliża, a ja byłam w przysłowiowym polu. Ale udało się.
Teraz pozostaje mi jedynie nie zapomnieć niczego co potrzebne z domu no i zadomowić się tam. Ah no i najważniejsze – poznać Poznań. :) 
 
Swoją drogą macie jakieś swoje sposoby, patenty, rady, inspiracje na schludne, praktyczne i przestrzenne zorganizowanie sobie pokoju, toaletki, szafy z ubraniami? To myśl, która chodzi za mną od niedzieli, kiedy oglądałam swój nowy pokój.

Czekam na Wasze pomysły i rady! Ściskam Was, a po uporaniu się z tym wszystkim postaram się wpaść tutaj ze skromną fotorelacją.



3 komentarze:

  1. Chętnie bym coś doradził, ale sam mam problem z taką organizacją :) Jaki kierunek?

    OdpowiedzUsuń
  2. no też właśnie muszę zacząć się pakować... :-)

    OdpowiedzUsuń