Translate

sobota, 20 lipca 2013

06.

Sobota. Lubicie? Z czym Wam się kojarzy? Dla mnie taka idealna, to: kawa, ukochana muzyka, porządki, południe u babci. Nie każda oczywiście taką jest, w końcu jak wspomniałam – idealna. Jednak sobota jest dniem równie dobrym na uzupełnienie wszelkich nowinek we wakacje, w roku szkolnym natomiast była dniem kiedy z chęcią siadałam do projektów.

Bosh&Fjord – znacie? Ich twórczość odkryłam ~3 lata temu. Staram się śledzić ich projekty i działalność. Począwszy od projektów graficznych(np. piktogramy), po architektoniczne - 1000000x TAK!! Sposób w jaki materią potrafią ingerować w przestrzeń, nietuzinkowość pomysłów... Światło, ergonomia + duński minimalizm. A przy tym wszystkim nadając funkcjonalność każdemu elementowi. Kiedy zdarza mi się przeglądać ich projekty (szczególnie architektoniczne, wnętrz) to szczerze zazdroszczę ludziom, którzy mają niewątpliwie zaszczytną możliwość pracy w tak zagospodarowanej przestrzeni (np. biblioteka, campusy, szpitale, biura). Projektem, który szczególnie przykuł moją uwagę do ich twórczości, a zarazem pierwszym(ich twórczości) z jakim miałam styczność była duńska biblioteka. Uwzględnili tam chyba wszystko co można by brać pod uwagę.
Ja z gorącym sercem odsyłam Was do ich projektów TU i zostawiam coś swojego. Enjoy!




18 komentarzy:

  1. Też lubię sobotę :) To czas, w którym zabieram się za coś i tak jak Ty - siadam do jakiś zajęć, coś robię i tak dalej :D
    Za to niedzieli nie trawię. Nawet w wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie sobota jest najlepszym dniem w tygodniu. I piątek. Kojarzy mi się przede wszystkim z odpoczynkiem i spaniem do południa :D idealna sobota: impreza z przyjaciółmi. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham sobotę ale nigdy nie siadałam w nią do projektów :D u mnie to była prędzej niedziela, jestem na powiązanym kierunku - arch. krajobrazu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ohh..soboty-najczęściej okres nauki, bo przecież po weekendzie zaliczenia :( Ale czasem fakt-zdarzały się luz, ale chyba baardziej wolę niedzielę, a co :D

    Genialny rysunek, mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo to najlepszy dzień tygodnia :)) uwielbiam długie sobotnie śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sobota kojarzy mi się z ogniskiem, moim chłopakiem i alkoholem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Soboty są najlepsze :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sobota dla mnie to czas aby poogarniać domostwo i wyruszyć gdzieś z familią :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się sobota z sprzątaniem kojarzy haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. sobota? kojarzy mi się z zakupami, znajomymi i imprezą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się marzy sobota w końcu bez porządków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. sobota to dla mnie jedyny dzień który mogę zarezerwowac w 100% dla siebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego zespołu ;), a jeśli chodzi o sobotę to chyba mój ulubiony dzień tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie znam tej formacji, ale sprawdzę tą piosenkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję "uważnego czytaniu" obu paniom wyżej!

      Usuń